Prosty sposób na reklamę

Przeznaczając fundusze na działania marketingowe warto zastanowić się uprzednio, czy kampania jest potrzebna, jeśli tak to w jakiej formie i czy jest to spójne z działaniami firmy. Często różnorodne formy reklamy mogą być zbyt krzykliwe, co nie zawsze będzie odebrane poprawnie przez grupę docelową. Długopisy promocyjne są więc bezpiecznym i wygodnym rozwiązaniem, które nie tylko posłużą jako nowy rodzaj wizytówki, ale są też praktyczne. Długopisy, pomimo ogólnego dostępu do Internetu, nadal są jednym z podstawowych przedmiotów codziennego użytku. Sprawdzają się znacznie lepiej niż np. magnesy na lodówkę lub notesy, które w dużych firmach i korporacjach raczej rzadko są używane. Długopis jest drobnym gadżetem, który zdecydowanie ułatwia codzienność i jest miłą pamiątką po np. tegorocznych targach lub konferencji.

 

Upominek z danymi firmy

Innym rodzajem wykorzystania długopisów promocyjnych jest podarowanie jednego z nich swojemu klientowi, który w jakiś sposób wyróżnił się na tle pozostałych. Być może to nowy kontrahent pomógł w realizacji trudnego projektu? Takie sytuacje warto podkreślać, a sposobem na okazanie swojej wdzięczności może być właśnie długopis. Będzie świetnym dodatkiem do podziękowań i doskonałą pamiątką na przyszłość. Oczywiście warto jest dołożyć wszelkich starań, aby prezent był jakościowo dobry i efektowny. Wówczas każdy obdarowany nim klient, będzie czuł się wyróżniony, a to doskonale wpływa na budowanie relacji, które są bardzo ważne w długotrwałej współpracy.

2 komentarze do “Prosty sposób na reklamę

  1. W mojej firmie praktykujemy wręczenie ozdobnych długopisów jako prezent świąteczny. To miła tradycja i nasi partnerzy biznesowi bardzo ją lubią.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *