Długopisy promocyjne są ciągle najlepszą formą prezentu, uświetnienia standu promocyjnego, czy też po prostu ciekawym dodatkiem, który zawsze doda świeżości i frajdy z klikania i pisania.
Dodatkowo jest to niemal obowiązkowy gadżet każdej firmy, który jest uniwersalny i tani do zamówienia, a długopisy wykonane w ciekawy i dostosowany do wymagań danej firmy sposób stanowią ciekawe akcesoria. Tanio, ciekawie i uniwersalnie – to recepta na ciągłą popularność tego środka reklamowego.
Ważny kolor, ważny kształt
W zależności od okazji, zamawiając długopisy należy zastanowić się nad ich barwą, aby była spójna z kolorystyką firmy, a także nad formą – jako prezenty upominkowe sprawdzą się bardziej stonowane formy, które zachwycą elegancją i będą bardzo użytkowe, natomiast na stanowiska promocyjne, nadadzą się wyróżniające barwy, ciekawe formy, które od razu zwrócą uwagę na niesztampowe wypromowanie danej firmy.
Co powinno się znaleźć na długopisie?
Przede wszystkim logo, adres internetowy lub symbol kojarzący się z daną firmą. Dzięki temu obdarowany będzie za każdym razem pamiętał o konkretnym przedsiębiorstwie, tylko dzięki symbolowi na długopisie, który pojawi się przed ich oczami. Na długopisie powinny się znaleźć wyraźne dane oznaczające, kojarzące się z firmą, dostosowane do kształtu, koloru i przede wszystkim wielkości długopisu. Dlatego powierzenie projektu należy grafikowi, który doskonale dobierze wzór albo bezpośrednio wysyłając do drukarni, która profesjonalnie, bazując na doświadczeniu zrobi to za niego.
Długopisy to zawsze trafiony gadżet, sam posiadam parędziesiąt długopisów z różnych firm, zawsze zbieram na pamiątkę.
Długopisy z nadrukiem to taki must-have na standach.